Pages

16 Kasım 2011 Çarşamba

Benim Mutfağım Kırmızı Hatta Kıpkırmızı

Benim mutfak dolaplarım kırmızı kırmızıdır. Bu yüzden de tüm aksesuarlar da kırmızı kırmızı oluyorlar....

Mutfağımızın girişinde bu resimdeki puzzle var, kırmızı çerçeveli....


Kavanozlarım kırmızıdır... Bu kavannozumu Mudo Outletten almıştım. 2,5 tl idi. Aynı modelden bir de sürahisi var, o da kırmızı tabiki...






Salata kurutucum var, o da kırmızı. Tefal'den alınmadır. Hatta daha önceden mavi renkli ama 5 lt'lik kocamanlarından vardı ama ben ne yapayım o kadar büyüğü, hem de rengi kırmızı değildiki.... Hemen 5 lt'lik anneme verildi, ben de kendime kırmızı kırmızı kurutucu aldım.





Kırmızılı çay bardağımız....





Dedim ya hep kırmızı üzerinden alınıyor alınacaklar. Bu uğur böcüklü kırmızı askılık da mutfağımızın yeni üyesi olacak... Nereye asacağıma karar vermedim ama kırmızılı mutfak havlumuzun askılığı olacağı kesin....







Bu yazıda kırmızı mutfağımın şerefine kırmızının bir tonu olsun..... Hepinize bol enerjili günler diliyorum. haftasonuna kaldı 2 gün...  :))) Yuppiiii....

12 yorum:

gülümse dedi ki...

ben de mutfağımı siyah-beyaz-kırmızı yapmayı planlıodum:)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok hoş hepsi :)

lamore del calcio dedi ki...

benim de kırmızı yasmiiiin :) e tabii kendie vin olunca dolapları kırmızı yaparsın. yalnız şu an niyeti bozdum, bir boya alıp boyasam mı kapakları :p

Taranis dedi ki...

Mutfakta her nekadar kırmızı feng shui' ye uygun olmasada benimde beyaz-siyah mutfağım kırmızı aksesuarlarla doldu :) Seviyorum kırmızı.

Hepsi cok tatlı güle güle kullan canım

Yasmin dedi ki...

:))
benim dolaplarda kırmızı tabi...
Bi de kırmızı odamız var... kırmızı köşe, kırmızılı örtüler vs...

essu dedi ki...

canım cok güzeller ama iştahınız fazla açık olabilir kırmızı rengi iştah açtığından dolayı
benim mutfagımda lila :P

Nedret dedi ki...

Kırmızı işte yaa... Canım kırmızı, nerelere yakışmaz ki? Ben de mutfağımı kırmızı objelerle renklendirmeye çalışıyorum:))

AslıASLI dedi ki...

Kırmızı objeleri çok severim, enerji verir ama renklerim siyah-beyaz ve mavidir :)

Ayrıca o kavanoz çok güzelmiş :)

Hande dedi ki...

hepsi çok şirinler, kırmızıya bayılırım :)

pembe mor alg dedi ki...

bende siyah ve kırmızı düşünüorum ama o objleri yerm

Yasmin dedi ki...

:))
kırmızı da mavi de iştahımızı etkilemiyor. Her şekilde yemeyi seviyoruz :))

gelinyolu dedi ki...

benim de mutfağım kırmızı :)


www.gelinyolu.blogspot.com