Pages

26 Ekim 2011 Çarşamba

Van Bebişlerine Mama & Süt

Bir elin verdiğini diğer el bilmemeli derler ama ben dayanamayıp sizlerle paylaşma gereği duydum...

Çalıştığım firma bebek maması ve iştahsız çocukların beslenme ihtiyaçlarını karşılamak için kalorisi yüksek olan çocuk sütleri üretmekte. Pazartesi günü Van deprem bölgesine yardım için başvuru yapmıştık ve onay geldi.

Ben de az önce ürünleri onayladım ve bu akşam yola çıkacak ürünler... Bebişler yesinler, içsinler büyüsünler.... Attığım bir imza ile bile olsa çorbada tuzumun olması çok hoşuma gitti... Şirketimi bu konulardaki hassas tutumundan ötürü daha da çok seviyorum....  Umuyorum ki imkanı olan tüm şirketler ve de herkes yardımlarını esirgemiyordur Van'a...


Afiyet olsun Van'daki bebişlere, çocuklara...

3 yorum:

lamore del calcio dedi ki...

aynen öyle, zaten kaç tane şirket var ki düşünsene sizin yaptığınız işi yapan?

imza atan ellerine sağlık...

ne yaızk ki, ilaç yollanamıyor, kontrollü çünkü...

gülümse dedi ki...

teşekkürler Yasminnn,çok güzel bi haber bu,çok mutlu oldum

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Birazcık yaralarını sarabiliriz belki...