Pages

13 Ekim 2011 Perşembe

Oje Demişken....

Bu sene desenli ve renkli çorap tabularımla birlikte oje rengi konusundaki tabularımı da yıktım.

Mavisinden moruna, pembesinden kahve tonlarına kadar bir çok değişik renkteki oje dolabımda durmakta. Sürmüyor da değilim, hatta artık "şu renkte bir oje olsa ne güzel olurdu" derken buluyorum kendimi. 28 yıldır beyaz, pembe nadiren de kırmızı (o da Flormar 128'den başkası olmaz) oje süren-sürdüren ben bu sene sürdüğüm oje renklerine şaşırmıyor değilim.

Bu aralar Flormar'da bir kere görüp acaba sürer miyim sürmez miyim diye şüphe duyduğum için almadığım kiremit rengi (evet evet yanlış duymadınız bildiğiniz turuncunun koyusu olan kiremit rengi) oje arayışları içindeyim. Gördüğüm yerde alacağım. (Annemin hediyesi olan bir gömlekle de çok uyacak. Esas derdim bu sanırım :))

Ayrıca eskiden oje markası konusunda da tutucu olan ve Flormar'dan başka marka kullanmayan Yasmin son zamanlarda Pastel, Golden Rose hatta ve hatta Avon gibi markaları da tercih ediyor. İtiraf ediyorum Golden Rose markasının ojeleri ile ilk defa Lamore'nin nikahında gittiğim kuaförde tanıştım. Elbiseme uygun olan tek renk bu markada vardı.  (Numarası İstanbul'un Plakası: 34)  Çok da beğendim rengi ve hemen gördüğüm ilk dükkandan aldım. Daha sonra da başka bir dükkandan bordomtrak bir rengini aldım. Sürüşü çok rahat ve flormar a göre daha hızlı kuruyor. Kısacası Golden Rose bendeki deneme testlerini başarı ile geçti. Aynı markanın 2. ojesini almamdan belli....

İşte en son aldığım Golden Rose Ojeleri:

Golden Rose 103 Numara                                                Golden Rose 34 Numara

Bu aralar çok sık sürdüğüm bir diğer oje ise Flormar 011 numara. Fotoğraftaki renk. Kirli pembe mi demeli bu ojenin rengine. Fotoğrafta tam olarak rnegi çıkmamış tabi....


Vel hasıl tırnaklarımı ojeli ojeli daha çok seviyorum....

Hiç yorum yok: