Pages

8 Ekim 2011 Cumartesi

HOSGELDİM...

Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü yapamadığım ama yapmayı çok çok çok istediğim blogumu oluştudum. Aslında çok daha önce oluşturmuştum ama çok kısa bir süre sonra tüm blogları susturdular. Artık ben ve bloglarda hazırızzzz... :)

Çocukluğumdan beri sevmişimdir yazmayı ama okumayı daha çok sevdiğim kesin. Hatta bunu şu ilk yazımı yazarken bile daha iyi anlıyorum. Blogları okurken hızlı hızlı birini bitirmeden diğeri nasıldır diye düşünerek okuyordum. Ama iş ilk blog u yazmaya gelince sil yaz, sil yaz döngüsü başladı...

Aslında ömrü hayatımda düzenli olarak günlük yazmasını becerebilmiş biri değilim ama dediğim gibi yazıyı yazmayı da okumayı da severim. Kelimelerle, cümlelerle aram hep iyi olmuştur.

Bir de son zamanların reklam sözlerinden biri " Söz uçar yazı kalır" misali ileride çocuklarıma, hatta belki de torunlarıma yazılı halde kendi hayatımdan ufacık tefecik detaylar bırakma fikri çok hoşuma gitti. Hatta 10-15 sene sonra benim bu yazdığım yazıyı okumam  bile çok keyifli olacak bence :)

E o zaman hoş geldim sefalar getirdim.....

3 yorum:

lamore del calcio dedi ki...

Yasmincim hoş geldin :) iyi ki geldin.

O zaman ilk izleyecin olmak istiyorum ;)

sevgiler

lillarelli dedi ki...

hoşgeldin ,sefalar getirdin :)
http://lillarelli.blogspot.com/

Yasmin dedi ki...

Çok teşekkür ederim, sizler de bloguma hoş geldiniz sefalar getirdiniz...