Pages

9 Aralık 2011 Cuma

Yorgunum hem de çooook....

Yorgunum, hem de çok ama çoookkk....

İzlediğim blogları okuyorum, Galatasaray - Fenerbahçe derbisini biliyorum, Lamore'nin sevincini, Hamide'nin haklı tepkisini, bir dolu bloggerın yılbaşı çekilişi yaptığını, ödüllendirildiğimi, mimlendiğimi.... Hepsini tek tek biliyorum. Ama bir süreliğine sadece dışarıdan bakabilecek vaktim ve takatim var.

İşlerim çook yoğunlaştı bu aralar, yarın da çalışıyorum.

Şimdi biraz da olsa kafa dağıtmak için iş yerinden kızlarla yemeğe gitme vakti... Ama yarına aynı saatlerde hafta arası olduğum aynı yerlerde olacağım....

Herkese iyi mutlu hafta sonları diliyorum....

6 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ah canım benim haftasonu çalışmak nası koyar insana bilirim allah kolaylık versin pazar günü iyice dinlen...

gülümse dedi ki...

ah yeasminim bilmez miyim:)geçen hafta cehennem gibiydi,bu pazartesiyi ise düşünmek bile istemiyorum:)kolaylıklar diliyorum sana

Kuzununannesi dedi ki...

yıl sonu dıyelım buna sanırım hepımız aynıyız:((( kolay gelsın

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ben de yorgunum... Ya da gribim :) Sevgilerimle canım. Dikkat et kendine.,

Demet / Demetoloji dedi ki...

Kolay gelsin, dikkat et kendine ;) Umarım biraz hafifler işlerin en kısa zamanda...

Kuzununannesi dedi ki...

bu arada yenı adresım http://kelebegingozunden.blogspot.com :)) ınsallah artık daha ıyısındırrrrr