Pages

17 Aralık 2011 Cumartesi

Mim: Versatile Blogger

Blog hayatıma kaldığım yerden başlamanın vaktidir artık... Özlenmişimdir umarım :))

Bir mim ile başlamak istedim yazılarıma.... Bir çok blogger arkadaşım ödül verip mimlemişler beni. E hadi o zaman hakkımda 7 gerçeği öğrenme zamanı....



1)  Mor rengine bayılırım, ölürüm. Dolabımda morun her tonundan bir dolu eşya vardır....

2) Çabuk parlarım ama çabuk sönemem. Gün boyunca mırıl mırıl ya kendimi ya da yanımdakini yer bitiririm sinirlendiğim konu ile ilgili.... O konu ne ise de bir süre unutamam.... Unuttuğumu sandığım anda tekrar aklıma gelivermesi de vardır.

3) Kitap okumak benim hayatımın bir parçası.... Yemek yer gibi kitap okurum, yerim hızlıca bitiririm.

4) Yengeç burcuyum. Aşırı duygusalım ama dışarı vurmam. Kendi dünyam içinde sulugöz bir insanımdır. Dışarı karşı güçlü durmayı severim. Gözlerimden akmayan yaşları önce içime akıtmak huyumdur. Kötü bir huy benim için ama çoğu zaman yararını gördüm.

5) Bir evin bir çocuğuyum. Hatta 15 yaşıma kadar bir çok evin tek kusuzu idim. Ama hayatım boyunca bir kardeş/abla/abi istedim durdum.Yakın arkadaşlarımı kardeşlerim yerine koymam bundandır.

6) Canım kocacığım ile tesadüfler sonucu tanıştık. Kısa sürede karar verdik evliliğe... İyi ki de vermişiz....

7) Gezme, tozma denince tüm akan sular durur. Her ne kadar evime bağlı biri olsam da gezme fikrini duyduğum an hazır olup kapıda alırım soluğu :))

Sanırım bu mim i yapmayan kalmadı, ben biraz geç yaptım. O yüzden kimseyi mimleyemiyorum...

1 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

benim de kitapları sindirmeden yuttuğum söylenir o kadar aç gözlüyümdür o konuda :DDD