Pages

30 Nisan 2012 Pazartesi

Mayıs'a 1 Kala

Uzuuuun, upuzuuuun bir aradan sonra merhabalar herkese....

Biraz uzun bir ara verdiğimin farkındayım amma ne yazmaya halim vardı, ne de bilgisayarı açacak halim vardı. Yani halim yoktu anlayacağınız.... Sizleri de takip edemedim, yorumlar yazamadım. Ama bundan sonra biraz daha aktif olacağım, çünkü kendimi biraz daha iyi hissediyorum. İnşallah gün geçtikçe daha da iyi olacağım.

Bu Nisan ayının son gününde bir postcuk da olsa yazacağım diye kendi kendime söz verdim. :)

Neler mi yaptım Nisan ayında;

- Yine yoğun bir iş tempom vardı, Mart'taki sorunlar Nisan'da da devam etti.... Yurtdışından bir dolu misafir geldi gitti sorunları çözümlemek için. Şu anda biraz daha iyi durumdayız ama yoğunluk tam gaz devam.


- 23 Nisan'ın Pazartesiye gelmesini fırsat billip Manisa'ya kayınvalidemlerin yanına gittik. Görümcemler, çoluk çocuk çombalak, ilgi alaka, gezmek, tozmak.... Hepsinin dibine vurduk....


 

















- Çok sevdiğim arkadaşım Elifim Nisan başında doğum yaptı, minik Defnecik hayata gözlerini açtı, merhaba dedi bizlere... Hoşgeldi sefalar getirdi...

- Babam ilk defa bypass ameliyatından sonra kendi kendine, tek başına yola çıkıp arkadaşının yanına gitti. Hemi de Uludağ'a kayak merkezine... Baya iyi geldi bu tatil ona... Bizler de çok sevindik bu cesareti gösterdiği için (Not: benim babam biraz pimpiriktir, bypass ameliyatından sonra 1 ay evden bile dışarı çıkmakta direndi, o yüzden bu bizim için büyük bir gelişme idi :) ) Maşallah diyor, yaz tatili için de bu cesaretin devamını diliyoruz annemle :)


- Babamın arkadaşının yanına tatile gitmesini fırsat bilen annem de kendini Kütahya'nın termal sularına attı, 3 gün de o tatil yaptı arkadaşları ile...

- Nurcan arkadaşımız Amerika'dan geldi tatil için, hasret özlem giderebilmek için az da olsa. Bu hafta onu Cumartesi sabahı kahvaltıya gittik uzun zaman sonra üniversitedeki 5 kişilik grubumuzla.... :)) İdealtepe sahilindeki Marina'nın Bahçesinde yaptık kahvaltımızı, tavsiye ederim güzel bir kahvaltı idi, ortam güzel, bol bol peynir şeşitleri var. Benim gibi bir peynir canavarı için süper bi yer, ama diğer kızlar da beğendi....
http://www.marianinbahcesi.com/
- Nisan'ın son günü olan bugün de ise sabahtan pasaport yeniletmeye gittim, tam ir köyden indim şehire durumları yaşadım. Ne harcımı yatırmışım ne randevu almışım. Aslında bunları yapmak gerektiğini gayet iyi bilmeme rağmen emniyet müdürlüğünün internet adresinde okuduüum bir cümle yüzünden gaflete düştüm. :) Neyse sorun olmadı hallettim hepsini, Allahtan herşey yakınlarda idi ve kalabalık değildi de hızlıca halldiverdim. :) Ama emniyetteki memura randevuyu nereden alıyoruz diye sordum, aldığım internetten cevabı üzerine bununla da yetinmeyim internetten de nereden diye bir daha sordum. Artık kız halime acıdı da bilgisayardan alabilirsiniz dedi. Hatta isterseniz internet cafeden daha kolay olur diye de ekledi. Diyorum ya tam köyden indim şehre idim yani... Neysem 1 hafta sonra adrese teslim olacak pasaportum inşallah.... (Adresi doğru verdim umarım, bu kadar alıklığım üzerimde iken onu yanlış vermiş isem şaşmam)

- Sonrasında işe gitmeyip homeoffice yaptım yine, yazılacak tedarikçi denetim raporum vardı, onu yazdım yoruma yolladım. Şikayetlerim vardı hem açılacak hemi de kapanacak. Onları hallettim, maillerimi topladım, temizledim. Mesaimi de bitirip yemek işine giriştim.

Bu arada kocacığımın iş durumlarında bir kıpırdanmalar var, herşey daha da iyi olacak gibi duruyor inşallah... Önümüzdeki günlerde kesinleşsin güzel haberleri sizler ile paylaşacağım inşallah.... Başka güzel haberler de olacak inşallah ilerleyen günlerde.... Hepsinin kesinleşmesini bekliyorum a dostlar...

Haydin kalın sağlıcaklan...

Hiç yorum yok: