Pages

10 Mart 2012 Cumartesi

Balık Keyfi... İlk Defa

Uzzuuuuun bir zaman oldu buralara yazmayalı, çizmeyeli.... Öyle bir yoğunluk, yorgunluk varki anlatabilmem mümkün değil.... Cuma akşamı bile mesailerde idim....

Geçti miii.... Hayır.... Mart ayı böyle gider a dostlar...

Neyse, geçelim bunları.... Öncelikle size güzel, mutlu, keyifli pazarlar diliyorum....

Sonra da yaklaşık 3 senelik evliliğim, hatta geç evliliği 30 senelik hayatımda ilk defa bir balığı alıp, içini temizleyip bir de fırında yaptığımı bildirmek istiyorum. Şu zamana kadar ya dışarıda yedik, ya annemler yaptı bizi çağırdı orada yedik, ya da dışarı hazır bişirilmişini aldık onu da afiyetle yedik.... :))


Ama dün bir ilki başardım, Çipura aldık Carrefour'dan... Ve ben o aldığımız Çipura'nın karnını yardım, temizledim, pullarını kazıdım. Üzerine bir-iki çizik attım.... Attım fırına.... Ay ne çok basitmiş meğer.... Pek de bir lezzetli oldu, afiyetle yedik... Yanına da salata, üzerine de azıcık helva... missss....


Bugün de Fetih 1453'e gitmeyi planlaldık kocacığımla... Hiç içimden gelmiyor, önyargılıyım, çok uzun, beğenilmemiş vs vs. Ama tarih hayranı kocam çok gitmek / görmek ister... Eğer vakit bulabilirsem yorumlarımı da yazarım mutlaka....


Unutmadan bu aralar TATESAL'ın blogundan feyzalıp da yaptığım parmaksız eldivenlere taktım kafayı. Stres de attırıyor örgü bana.... Bir çifti 2 gecede bitiyorum.... Şimdiden 5 tane yaptım :) Birini Rüzgara Doğru ya dollamıştım bardağının içine koyup :) Birini annem model için aldı, onu da karşı komşu beğenmiş ona verdik. 3 danesi de bende.... Hatta 6. da geliyor o da şişte :)) Hepsinin bir fotoğrafını çekip paylaşacağım sizlerle en yakın zamanda.... Ama yapılışının detaylı anlatımı için TATESAL'ın bloguna buyrun derim. Ayrıntılı anlatmış, ben de oradan okuya okuya yaptım.... Tabi biraz da kendimden eklemesem olmazdı o ayrııı :))

Rüzgara Doğru ya gönderiğim eldivenlerin fotoğrafını bloguna koymuş, hemen oradan aldım bende.... Böyle rengarenk yünlerden daha hoş oluyor, ben düz yünlerden ördüklerime saç örgüsü koydum, o da güzel oldu....


Haydi bakalım, pazar'ınızı iyi değerlendirin.... Pazartesiye çoook az kaldı....

3 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ay ya ne şirin olmuş o eldiven, dokunmatik telefon çağında bence en büyük ihtiyaçlardan biri :)) balık için de bende sendenim :D ben de henüz o proseslerin hiçbirini yapmadım :D

Yasmin dedi ki...

3 sene içinde yapıyorsun o prosesi... Kolaymış, ayda 1-2 yaparım ben, hatta haftaya annemleri davet ettik bile bize balığa....

Kuzununannesi dedi ki...

ellerıne saglık:)) canım bırde balıgın altına ve uzerıne katta yardıgın yerlere soğan dılımleyıp koyyarsan bırazda sarımsak eger sevıyorsan emınım parmaklarını yersın...yanına bol sarımlsaklı rokalı bol lımonlu salata ımmmm :)))

bu arada cekılısım var :))

http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html