Pages

29 Ocak 2012 Pazar

İkea Mutfağımın Herşeyi Oldu....

Efenim, her evlenen çiftin en az bir kez uğradığı İKEA'ya, biz ne evlenirken ne de yeni evimize taşınırken hiç uğramadık...:)) Bize çok ters bir yerde idi, e bizim de arabamız yok, hadi gittik diyelim aldıklarımızla nasıl döneceğiz diye düşüne düşüne gitmedik.


Nice sonra teyzemin arabasıyla gitmiştik, her evde bulunan kumandalık, fener, buzluk, kokulu mumlar gibi ufak tefek eşyalar almıştık. Dün aklımıza esti nasıl gideriz diye araştırıp en uygun yolu belirleyip soluğu İKEA'da aldık Ersin'le. (Bu arada araba almanın vaktinin iyice geldiğini bir kez daha anlamış olduk... :) En kısa zamanda inşallah...)

Mutfak ile ilgili çok kullanışlı şeyler aldık... Duvara asılan baharatlık, kepçe, maşa vs gibi şeyleri duvara asmak için askılık, kırmızı polar battaniye, ufak tefek başka şeyler daha aldık geldik.... Bu sabah itibariyle duvara monte edilecekler edildi, kanepe üzerine serilecekler serildi bile....

Bir de ne zamandır dikdörtgen bir kek kalıbı almak istiyorudum. İKEA'da denk gelince alıverdim hemen, uygundu da fiyatı, 14 tl. İyi çıktı çıktı, çıkmadı çok para vermediğim için üzülmem diye düşündüm. Hemen bugün denedim. Gayet güzel bir kek oldu, Ersin, annem ve babam bayıla bayıla yediler.... Kek kalıptan süper de çıktı... Umarım ilerleyen günlerde de aynı performansını korur...
Aldığım kek kalıbı resimdeki gibi... Herkese şimdiden kek gibi tatlı, yumuşacık ve hoop diye geçen bir hafta dilerim....

7 yorum:

irem dedi ki...

şu koca istanbul'da galiba gezmeyi en çok sevdiğim alışveriş mekanı ikea =) doyumuyorum oradan birşeyler almaya ;) güle güle kullan aldıklarını =)

Yasmin dedi ki...

Teşekkür ederimmm.... Ben de seviyorum orada dolaşmayı....

Kuzununannesi dedi ki...

gule gule kullan..ıkeanın bazı parcaları gercekten cok guzel...ama catal kasık ne aldıysam hepsı paslandı :))) o ayrı:))

lamore del calcio dedi ki...

evlenirken gitmeyerek birkaç milyar zarardan dönmüşsün. biz alakalı alaksız çok şey almıştık, hala taksitlerini ödüyoruz valla :)

pembe mor alg dedi ki...

bizim ikeamız yok malesef ama ist.a geldğimde gderm orası ayrı bi dünya :)

anne eli gibi dedi ki...

bende dün ikea'daydım oraya girmek bir dert çıkmak bir dert malesef.
dün senin kek kalıbının yanından geçtim bende olduğu için almadım:)
sanada iyi haftalar..

gülümse dedi ki...

Gule gule kullan tatlim